کلاهبرداری

آشنایی با کلاهبردار آرمین راد و روش سو استفاده از عقاید مذهبی

⭕️کلاهبردار و مجرم سایبری آرمین راد یا همون ایوب تیغ تیز رو قبلا معرفی کردیم که با روش آلوده کردن مردم با بدافزار و تامین مثلا امنیت قربانیان خود و فروش فالور اینستاگرام ارتزاق میکرد.
⭕️بخشی که به نظر من مهمتر از جرایم سایبری این کلاهبرداره ، سو استفاده از عناوین مذهبی و ارزش های یک جامعه برای مطرح شدنه ، مشکلی که سالهاست ما در کشور داریم و نه تنها اصلاح نمیشه بلکه هنوز هم طرفداران سرسختی داره و حمایت میشه !
⭕️در نمونه اخیر میبینید این فرد که ۲۸ سالشه در یک عزاداری “پسری” رو دیده که همه مصیبت های دنیا رو داشته و پدرش در جنگ خیبر شهید شده ،از جنگ خیبر ۳۶ سال میگذره و این پسر دیگه پسر نیست مرد گنده ای است که قطعا آرمین راد ۲۸ ساله مخاطبِ درد و دلش نیست .
⭕️برادر/خواهر مسئول ول دادن این حیوون ها در جامعه و به جون مردم و مقابله نکردن با این آدمها خطرناکه اینها به مرور آموزش میبینن و به این راحتی سوتی نخواهند داد و سوار بر جامعه میشن ، شما که انشالله شعور داری جلوی اینا رو بگیر.
@webamoozir

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=19020

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. salam
    hala girim ke ghablana ye 4ta dale dozdiam karde bashe in armin rad ya be ghole to tiq zan
    shayad avaz shode bashe ?
    jang kheibar na amaliat kheibar jang kheibar bara 1400 sal pishe

    ya ali

    1. جک گفتی؟اولا اونی که آدم میکشه هم دو دقیقه بعد از کارش پشیمون میشه.شما از کیسه مالباخته میبخشی؟طبق نظریه شما پس تمام دزدا و آدم کش ها رو باید ول کنن چون شاید و به گفته شما شاید!!عوض شده باشه،اونم چنین افرادی که برای اینجور پروسه های دزدی از قبل نقشه طراحی میکنن و الان شاه دزدی برای خودشون شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا