ارزش افزودهکلاهبرداری

اپ جعلی رادیو بوک و کلاهبرداری صداوسیما از مردم

این روزها تبلیغات شرکت زالو ارزش افزوده توسکا  تمام آنتن زنده تلویزیون ملی را اشغال کرده است یکی از این برنامه ها برنامه حالا خورشید است که در یکی از بهترین زمان های تلویزیون روزی بیش از ۸۰۰ هزار نفر را در سرویس جعلی رادیوبوک آلوده میکند هزینه عضویت برای هر روز ۶۰۰ تومان است و با یک محاسبه ساده روی ۴۸۰ میلیون تومان این شرکت درآمد دارد!! و فقط ۵ ملیون تومان جایزه میدهد یعنی ۹۹٪ سود خالص !در این ویدیو و گزارش بررسی کردیم که وب سایت جعلی رادیو بوک رو چه کسانی طراحی کرده اند ، البته مشخص است که این افراد با این سن کم از رانت بزرگی استفاده میکنند .
رامین حصیبی ازناوله طراح سایت www.radio-books.com  با ایمیل [email protected]
[email protected] از شرکت hamrah-kian.com گرداننده سایت های جعلی ارزش افزوده:

Ava-Tel.ir
riskgame.ir
aval-sho.ir
100second.com
rahnava.com
kadoos-anzali.com
2elgame.com
radio-books.com
techno-tel.ir
2elgame.com
radio-books.com
pesteh-book
irava-tel.ir

شرکت نواندیشان همراه کیان  با مدیریت جمیله احمدی و مصطفی صداقت مسئولیت وب سایت رادیو بوک را به عهده دارند.

⭕️درحالی که بچه های لایق کشورحتی ۱ ثانیه فرصت دیده شدن در رسانه میلی روندارن،امثال مصطفی صداقت و جمیله احمدی با اپ جعلی”رادیو بوک” و کمک شرکت توسکا بهترین ساعات تلویزیون ملی رو با کمک چرب زبانی رضا رشیدپور اشغال کردن و روزی۴۸۰میلیون تومان پول مردم نا آگاه روبه جیب میزنن.

⭕️ این سایت های پوچ رزومه مصطفی صداقت است :

http://millionersho.ir
http://touchtv.ir
http://trago.ir
http://jayeze-bozorg.ir
http://kadoos-anzali.com

متاسفانه رانت دزدان ارزش افزوده اکوسیستم موبایل رو به پوچی کشوندن، دزدان پر قدرت رو بیدار و به جون مردم انداختن و مسئولین با ادعای اسلام خالص سکوت کردن.

رضا رشیدپور در حالی از اسپانسر خود رادیو بوک دفاع کرد که آیا تعریف اسپانسر درصداسیما اینه؟ یه بچه ۲۷ ساله رفته در صداوسیما رو زده گفته من اسپانسر حالاخورشید! اونام گفتن باشه چی داری؟گفته هیچی یه سایت جعلی! هرکی به من روزی ۴۸۰ میلیون بده من ۵ میلیون بهش میدم و اونام تایید کردن و کارشو با رشیدپور شروع کرده!

در این ویدیو اپ رادیو بوک و گردانندگان اون رو بررسی کردیم:

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=19506

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

    1. کافیه اپلیکیشن همراه من یا ایرانسل را نصب کنید و در قسمت خدمات محتوا ، این دزدی را غیرفعال کنید.

  1. خدا لعنت کنه بانیان این کار که ناخواسته حدود ۷۰ تومن از همین سرویس رو قبض موبایل من و همسرم اومده. ;کی باید جوابگو باشه؟….

  2. مملکت اینه و این دزدیا حالا حالاها خواهد بود.اما وقتی یه نفر(ما مردم)ازش دزدی میشه دفعه دوم اگه میدونه باید هواسشو جمع کنه.باید مغزشو به کار بندازه چیکار کنم ازم دزدی نشه.الان من خودم اومدم این سایت که اینارو بفهمم.چرا که دفعه دوم قربانی من نیستم،قربانی نسل بعد من هست که امثال من با ندانم کاری و خنگی پول تو جیب این دزدا ریختیم و گردنشونو کلفت کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا