پانزیکلاهبرداری

سایت مستردیجی mrdigicoin.eu جعلی و کلاهبرداری پانزی است

قبل از بررسی پروژه کلاهبرداری و پانزی سایت مستر دیجی باید بدانیم که کلاهبرداری پانزی چیست؟

سایت مستردیجی یکی از صدها کلاهبرداری های پانزی است که در این مطلب قصد داریم به بررسی این پروژه و هویت عوامل گرداننده آن بپردازیم.

در نظر داشته باشید که این سایت کلاهبردار mrdigicoin.eu بیش از ۲۴ هزار کاربر سایت و ۱۰۰۰ کاربر فعال دارد و این وب سایت تنها در ۷ ماه توانسته بیش از ۱۷ میلیارد تومان جذب سرمایه داشته باشد!

عوامل گرداننده سایت مستردیجی

احمد احمدی با نام مستعار کیومرث پارسا و سینا جهانبخش موسسان سایت مستردیجی هستند که ابتدا به گرجستان رفته و سپس در آلمان پناهنده شدند و تقریبا ۷ ماه است که بساط کلاهبرداری از نوع پانزی با عنوان جعلی دوج ماینر را راه اندازی کرده اند!

دلیل کلاهبرداری بیش از ۱۷ میلیارد تومانی این دو نفر از مردم، عدم نظارت، نبود اطلاع رسانی و نا آگاهی مردم است! که در رابطه با مستردیجی بیش از هزار کاربر فعال و ۲۴ هزار کاربر معمولی قربانی این دو کلاهبردار شده اند!

اطلاعات هویتی کلاهبردار احمد احمدی و سینا جهانبخش

احمد احمدی متولد مشهد، که فعالیت خود را از شرکت کاسپید آغاز کرده، تخصص او گرافیک است و گرداننده وب سایت لایک گیری فیس بوک بوده است!

telegram: @mrdigicoin
https://twitter.com/sah859
phone iran : +982177889266
phone germany : +4917687439783
email : [email protected]
https://www.facebook.com/Sah859

سینا جهانبخش وظیفه طراحی سایت  را برعهده دارد.

Telegram @pixver
+49 15211428143
Email [email protected]
Berlin Germany
twitter.com/sinajahan66
Facebook.com/sina.jahanbakhsh.31
linkedin.com/in/sina.jahanbakhsh-6679b5a1

ایده پروژه کلاهبرداری مستردیجی از کجا آمد؟

همانطور که در تصویر می‌بینید احمد احمدی قربانی کلاهبرداری پانزی از وب سایت Dogeminer[.]cc بوده و پس از اینکه با این روش کلاهبرداری  آشنا شد، اقدام به راه اندازی نسخه ایرانی همین کلاهبرداری و دزدی از مردم ایران کرد. آدرس این صفحه در آرشیو

اطلاعات هویتی کاربران وب سایت کلاهبرداری مستردیجی mrdigicoin[.]eu در اینترنت منتشر شد!

اگر می‌خواهید بدانید شما هم جز قربانیان هستید به کانال لیکفا @leakfa یا وب سایت https://telescam.info/home/leakfa مراجعه کنید.

اگر شما هم از مال باختگان سایت مستردیجی mrdigicoin[.]eu هستید می توانید از مدیران این سایت کلاهبردار که در ایران سکونت دارند به پلیس فتا شکایت کنید.

ایمان ناظورانی یکی از مدیران سایت ساکن ایران.
کد ملی 1271218631
شماره تماس: 09359865588

ایمان صفاری مدیر گروه تلگرام مستردیجی ساکن ایران
کدملی 06570328812
شماره تماس 9375372122

تنها روشی که ممکن است باعث برگشت سرمایه شما شود، تنها طرح شکایت است. لطفا این مطلب را به همه مال باخته ها ارسال کنید.

بروزرسانی:

سینا جهانبخش طی یک ایمیل از وب آموز درخواست کرد اطلاعاتش از وب آموز حذف شود

برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ به بررسی این پروژه کلاهبرداری پرداختیم و پس از گذشت بیش از ۳ سال سینا جهانبخش در یک ایمیل درخواست حذف تصاویر و مطالب در رابطه با همکاری وی با شبکه کلاهبرداری احمد احمدی مستردیجی کوین را دارد. سوال اصلی این است که چرا وی پس از ۳ سال درخواست حذف این اطلاعات را دارد؟

این فرد چطور ارتباطش با این پروژه را رد می کند؟  چرا صرفا خود را یک برنامه نویس می داند و ارتباطش با بخش مالی سایت را انکار می کند؟

همین جا اعلام می کنیم در صورتیکه سینا جهانبخش همکاری خود با پلیس فتا و مالباخته ها را اثبات کند و شاکیان را راضی به انصراف از شکایت کند، تمامی اطلاعات وی از سایت وب آموز حذف خواهد شد.

لینک کوتاه : webamooz.com/?p=19740

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه

  1. سلام
    سایت اخیرا بعلت شکایت قضایی کاربران فیلتر شده.
    نکته دیگه اینکه علیرضا رضوی از ادمینهای سایت اعلام کرده باید ۷۰۰۰ کاربر طلبکار از سایت نفری ۱۵ هزار دوج پرداخت کنند تقریبا صد میلیون دوج، که مگرنه حسابهاشون حذف می شه. طلب شون هم به همین ترتیب.
    بنده از دوستانی که مردد هستند یا تن به این موضوع دادن، سوال دارم واقعا اسم اینکار چیست. اگر کسی به شما بدهی داشته باشه و بیاد همچین حرفی هم بزنه که اینقدر بده مگرنه بدهیت رو هم نمی دم. چه پاسخی می دید. جواب بعضیها که واقعا حیرت آوره!!!
    من فقط می خوام بگم که این آقایون دروغ بسیار گفتند. نه یکبار نه دوبار و دروغ هاشون هم ادامه داره. پروژه شون که پول ما رو حیف و میل کردند بنام آریاکوین و متاسفانه بعلت نقایص برنامه نویسی و بسترسازی کوین (یکسال طول می کشه که کانفرم انتقال بیاد) پروژه شکست خورده، مشکل قضایی هم که دارند و تیر خیال پردازی هاشون درباره چنان می کنیم و چنین به سنگ خورده، مد نظر باشید که شکایت دوستان چنانچه به مراحل نهایی برسه پروژه آریاکوین مصداق تامین از محل مجرمانه و پولشویی خواهد شد که خوب، چه شود…
    در پایان یکسال وقتمون رو تلف کردیم، محترم از پول بلحاظ فکری و روحی آسیب دیدیم. ببخشید گور بابای پول . بنظرم دیگه بسه . بازی این آدمهای دزد و شیاد رو نخورید.

  2. از روز گذشته یعنی ۹۹/۱۰/۲۰ این سایت با بدست اوردن میلیونها دلار سود از افزایش قیمت دوج کوین طی اطلاعیه ای از پس دادن مقادیر سرمایه اولیه سرمایه گذاران به ارز دیجیتال دوج سر باز زد و میلیوونها دلار پول به جیب خود زده و سرمایه گذاران را به خاک سیاه نشاند . اطلاع رسانی کنید تا این کلاهبردارها به دام قانون گرفتار شوند .

  3. بعد از پامپ دوج کوین ، سایت از پرداخت دوج کوین ها سر باز زد و تمام پلن‌ها و ماینرها رو حذف کرد
    دوستان عزیز خواهشا وارد این سایت نشید مطمئنا یه روزی اسکم میشه و هیچ کاری هم نمیتونید بکنید

    ممنون از توجهتون

  4. من ازونایی بودم که پلن فعال کرده بودم توی سایت. اون روز کلی از پامپ دوج خوشحال شده بودم رفتم توی سایتو چک کردم دیدم دوج هامو بدون خبر دادن تبدیل کردن به USDT. دوستان هرکسی این پیامو میبینه لطفا گول این کلاهبردارا رو نخورید و به هرکسی که میشناسین هنوز تو سایته بگین بزنن بیرون.

  5. باید تمام مالبختگان یک‌گروه‌تلگرامی تشکیل داده و درکنارهم از این شیادها شکایت کنند…مطمئن باشین پلیس فتا پیگیر قضیه خواهد شد…از اونجا که ارز آریاکوین‌هم مال خودشونه نمیتونن از چنگ قانون فرار کنند.

  6. کلاهبرداریشون الان مشخص شده که دوجهای ملتو کشیدند بالا بهشون تتر با قیمت یک سال پیش دوج دوج دادند. اونم تازه بشینند ماین کنند . یکی از دوستان ما یک میلیون دوج فعال داشته . ۳۰۰۰ دلار گرفته. عجب باری بستن اینا. چندین میلیارد دوج دستشون دارند از ملت

  7. اگر گروهی تشکیل دادین منم هستم، تمام دارایی من به فنا رفت
    بدون اطلاع اول همه رو فریز کردن
    گفتن سایت هک کردن
    بعدش ذره ذره خون تو شیشه کردن که فریز ها آزاد شه و کلی دیگه ارز خریدیم
    بعدش گفتن دوج بشه تتر
    اونم ظرف یکماه بدون اطلاع بستن

    با این کارشون اعتبار ارز دیجیتال از بین بردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا